19 oktober 2009

Springuur

Op school is er zoiets al een springuur, een vrij uur, dat meestal het eerste en/of het laatste uur valt. Fantastisch, want dan kan je vroeger naar huis, of later naar school komen.

Ik heb echter twee 8ste uren, waardoor ik twee springuren heb, waarvan er ééntje valt, nu, om 10u. Vreselijk, want het enige wat je er kan doen is werk gedaan krijgen, en wat surfen (iets wat zonder Firefox wel onnuttig lijkt) - daarom breng ik vanaf nu altijd mijn USB-stick mee.

Vanaf nu ga ik ook meer updates posten op deze blog. Artikels op Nico's Officiële Blog blijven komen, namelijk het volgende artikel zal gaan over De overstap naar Ubuntu, head-on, want eind oktober zal ik Ubuntu opnieuw installeren op mijn nieuwe harde schijf en probeer quasi-Windowsloos (alleen voor het syncen van m'n iPod) te leven.

Benieuwd wat dat wordt.